FAQ

BESTELLING PLAATSEN

HOE KAN IK ARTIKELEN VINDEN OP JULLIE WEBSITE?

ByGinaFashion.nl heeft een zoekfunctie. vul de naam in van het artikel dat je zoekt. Zo kan je op een snellere manier het gewenste artikel vinden

KAN IK EEN ONLINE BESTELLING AFHALEN?

Dit kan zeker. Door bij de verzendmethode te kiezen voor '' gratis ophalen in 's-Hertogenbosch''

HOE ZIJN DE LEVERINGSVOORWAARDEN?

Wanneer je boven de 70 euro besteed zijn de verzendkosten voor onze rekening.

let op: hierbij geldt wel dat mochten hierna 1 of meerdere artikelen worden geretourneerd, waardoor het bestelbedrag alsnog onder de 70 euro uitkomt, er alsnog verzendkosten in rekening zullen worden gebracht.

WAT IS DE STANDAARD LEVERTIJD?

Over het algemeen zal je bestelling binnen 1-3 werkdagen binnen komen, echter kan het altijd voorkomen dat de post vertraging op loopt en wij hebben hierop helaas geen invloed.

BETALEN

WELKE BETAALMOGELIJKHEDEN ZIJN MOGELIJK?

Bij ByGinaFashion vinden wij het belangrijk dat je via diverse manieren kan betalen daarom heb je de volgende keuze mogelijkheden: 

iDeal

mastercard

Mocht jouw betalingsmogelijkheid er niet bij staan? Neem contact met ons op. Wij werken continue aan onze website en nemen je feedback tot verbeteringen graag in ontvangst.

WAAR KAN IK MIJN FACTUUR VINDEN?

Zodra je een bestelling bij ons hebt geplaatst krijg je een e-mail van ons op het e-mail adres welke je bij ons hebt opgegeven. Op dit e-mail adres ontvang je van ons je factuur/order bevestiging. 

HOELANG DUURT HET VOORDAT MIJN BETALING IS VERWERKT?

Vrijwel direct, het maakt in deze niet uit voor welke betaalmethode je hebt gekozen.

HOE GEBRUIK IK MIJN KORTINGSCODE?

Je kunt je kortingscode verzilveren in je winkelmandje. Je moet dan je code invullen bij ‘kortingscode’ en dan op het vinkje klikken.

MIJN BESTELLING 

WAAR IS MIJN BESTELLING?

je ontvangt van ons een bevestiging per e-mail wanneer wij je bestelling hebben verzonden. In deze bevestiging vind je ook het track & trace nummer van de bezorger. Via de bijhorende link kan je jouw bestelling volgen.

KAN IK MIJN BESTELLING WIJZIGEN OF ANNULEREN?

Zodra jouw bestelling geplaatst is op onze webshop, is het niet meer mogelijk om jouw order aan te passen of te annuleren.

WAT IS DE LEVERTIJD?

Wij streven er naar om alle bestellingen dezelde dag nog te verzenden.

IK HEB EEN ARTIKEL DUBBEL BESTELD, WAT KAN IK NU HET BESTE DOEN?

Bedankt dat je zo alert bent, in dit geval kan je ons het beste direct een e-mail sturen naar info@byginafashion.nl. Helaas kunnen we orders vaak niet meer cancelen zodra de bestelling geplaatst is. Je kan dus het beste de bestelling retourneren zodra je deze hebt ontvangen.

IK HEB MIJN BESTELLING NIET ONTVANGEN?

Dat is vervelend, soms kan het voorkomen dat je de bestelling niet hebt ontvangen. Dit kan meerdere oorzaken hebben, om dit goed voor je uit te zoeken willen wij je vragen om een e-mail te sturen naar info@byginafashion.nl

Hierin graag je ordernummer vermelden en als het over 1 item gaat duidelijk vermelden welk item.

IK HEB EEN VERKEERD E-MAIL ADRES INGEVULD EN DAAROM GEEN ORDERBEVESTIGING ONTVANGEN?

Wij sturen de orderbevestiging altijd naar het door bij ons geregistreerde email adres. Indien je een verkeerd e-mail adres hebt opgegeven en je jouw orderbevestiging alsnog wilt ontvangen kan je het beste een e-mail sturen naar info@byginafashion.nl Wij kunnen het e-mail adres dan voor je aanpassen en de orderbevestiging opnieuw versturen. 

KAN IK EEN BESTELING ANNULEREN?

Dit is helaas niet mogelijk, als je een bestelling hebt geplaatst bij www.byginafashion.nl is je bestelling definitief, je kunt de bestelling dan niet meer annuleren. Uiteraard kan je de bestelling wel retourneren wanneer je jouw bestelling ontvangt. 
Let op: Je retourzending moet in dit geval ook aan alle retourvoorwaarden voldoen. Het retourneren van je bestelling is voor eigen rekening.

RETOURNEREN & RUILEN 

AAN WELKE VOORWAARDEN MOET MIJN RETOUR VOLDOEN?

  • Retouren dienen binnen 14 dagen na ontvangst geretourneerd te worden
  • Alle producten dienen ongedragen en in goede staat te zijn
  • Let op make up, vlekken, beschadigingen en/of sterke geuren
  • Het aanhang kaartje mag niet losgemaakt zijn
  • Alle retouren worden goed gecontroleerd
  • de retour MOET gegevens bevatten in de zak zoals een pakbon ( te vinden in je mail bij je bestelling ) of een briefje met daarop je bestelnummer + voor- achternaam. Zit deze er niet bij word de retour NIET aangenomen.
  • Indien het retour niet aan alle eisen voldoet, wordt het teruggestuurd
  • Retourkosten zijn voor eigen rekening
  • Retouren worden binnen 10 werkdagen verwerkt

WAT IS JULLIE RETOUR ADRES?

Retouren dienen ten alle tijden verstuurd te worden naar dit adres:

BYGINAFASHION

t.a.v. Georgina Kivits

Dageraadsweg 41

5213TM 's-Hertogenbosch

 

Wij adviseren om je retourpakket altijd met een track en trace code naar ons te versturen. Mocht het pakket bijvoorbeeld kwijtraken dan kan er een onderzoek gestart worden bij de bezorgdienst.

Tevens graag het ordernummer vermelden bij de levering.

WANNEER KRIJG IK MIJN GELD TERUG?

Zodra wij je retour hebben verwerkt duurt het maximaal 10 werkdagen voordat de administratieve verwerking zichtbaar is. Dit is afhankelijk van voor welke betaalmethode je hebt gekozen. 

IK WIL MIJN BESTELDE ITEM(S) OMRUILEN VOOR EEN ANDERE MAAT/KLEUR, KAN DAT?

Als je een product wilt omruilen voor een ander, dien je eerst het originele product terug te sturen en vervolgens een nieuwe bestelling te plaatsen (of vice versa). Het originele product zal worden terugbetaald volgens ons retourbeleid.